Броварська територіальна громада

Київська область, Броварський район

13.09.2023 15:35

До уваги родин військовослужбовців!

6501ac5408b88__photo_2023-09-13_13-59-01.jpg

Важливо, щоб рідні та близькі наших Воїнів були впевнені у їх безпеці та не перебували в невідомості. Тому, аби уникнути зайвих хвилювань, ми підготували для вас кілька важливих порад.

Підготовлено Директоратом інформаційної політики у сфері оборони та стратегічних комунікацій Міністерства оборони України спільно із Головним управлінням морально-психологічного забезпечення Збройних Сил України, за сприяння Громадської організації “Громадський рух “Жіноча Сила України”, Служби психосоціальної підтримки сімей військовослужбовців та за підтримки Світового Конґресу Українців.

ЯКЩО РІДНА ЧИ БЛИЗЬКА ВАМ ЛЮДИНА ДОЄДНАЛАСЯ ДО ЗСУ

Занотуйте дані про місце служби:

Основна інформація:

  • Номер військової частини, де проходить службу ваш захисник (захисниця)
  • Посада, рота, батальйон
  • Військове звання
  • Прізвище, ім’я, посада та номер телефону безпосереднього командира

 

Додаткова інформація: 

  • Прізвище та ім’я командира військової частини, його номер телефону або номер гарячої лінії бригади (у разі наявності)
  • Прізвище, ім’я та номер телефону заступника командира військової частини з морально- психологічного забезпечення
  • Контакти бойових побратимів захисника (захисниці)
  • Контакти ТЦКтаСП, яким призивався (-лася) військовослужбовець

 

ДОМОВТЕСЯ ПРО ПРАВИЛА ЗВ’ЯЗКУ

Перед від’їздом військовослужбовця до нового місця служби або на бойове завдання домовтесь про таке:

  • З якою періодичністю ви будете на зв’язку.
  • Хто телефонує першим і у який час.
  • У яких випадках вам слід звертатись до командирів військовослужбовця чи до його бойових побратимів.
  • Якщо зв’язок з військовим перервався без попередження та відсутній довше, ніж зазвичай, через який час і до кого ви будете звертатись.

 

КІЛЬКА ПОРАД ПІД ЧАС ТЕЛЕФОННОГО СПІЛКУВАННЯ З ЗАХИСНИКОМ

Варто / Не варто:

✅Дізнайтесь область і приблизний район перебування.
❌Не запитуйте точне місце розташування, чисельність підрозділу, характер завдань тощо.
✅Спілкуйтесь про щоденні справи, говоріть слова підтримки.
❌Не акцентуйте увагу на домашніх проблемах, вирішення яких залежить від участі військового. Те, що саме зараз він не може допомогти, може викликати у нього відчуття безпорадності.
✅Завершуйте розмову на позитивній ноті!
❌Не з’ясовуйте стосунки на відстані, відкладіть подібні розмови на потім.


УВАГА! Не розповсюджуйте у відкритому доступі (в соцмережах, чатах, форумах тощо) будь-яку інформацію про військовослужбовця та його дані (посада, номер частини, місця дислокації військової частини або окремого підрозділу тощо). Це наражає військовослужбовця та його побратимів на небезпеку. Окрім цього шахраї можуть використати ваші особисті контакти та контакти захисника.

 

ДО КОГО ЗВЕРТАТИСЬ В НАСТУПНИХ СИТУАЦІЯХ:

  • Якщо з військовим немає зв’язку більше 3-х днів без попередження – РІДНІ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ДО БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО КОМАНДИРА.
  • Якщо зв’язок з безпосереднім командиром відсутній – РІДНІ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ДО КОМАНДИРА ЧАСТИНИ ЧИ ДО ЙОГО ЗАСТУПНИКА З МОРАЛЬНО- ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.
  • Якщо безпосередній командир не приймає рапорт – ВІЙСЬКОВИЙ ЗВЕРТАЄТЬСЯ ДО КОМАНДИРА ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ.
  • З питань оформлення соціальних виплат у разі настання екстрених обставин (з документами, що підтверджують обставини та родинні зв’язки) – РІДНІ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ДО ТЦКтаСП ЗА МІСЦЕМ ПРИЗОВУ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ.
  • Якщо з військовослужбовцем відсутній зв’язок більше 10 днів без попередження, зв’язку з командиром у рідних немає – РІДНІ ЗВЕРТАЮТЬСЯ ДО ТЦКтаСП ЗА МІСЦЕМ ПРИЗОВУ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ.
  • З питань надання відпусток, переведення до іншого підрозділу, направлення на лікування чи ВЛК тощо – ВІЙСЬКОВИЙ ПОДАЄ РАПОРТ ОСОБИСТО.
  • Якщо необхідна довідка про доходи – ВІЙСЬКОВИЙ ОСОБИСТО ПОДАЄ ЗАЯВКУ ДО ФІНСЛУЖБИ ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ.

 

Щодо виплат, довідок про доходи, відновлення документів тощо — відповіді на ці питання надаються виключно військовослужбовцю за поданим ним письмовим запитом.

Якщо є додаткові питання, або проблемні питання не вирішуються, звертайтесь на гарячу лінію Міністерства оборони України: 0 800 500 442

КОРИСНІ КОНТАКТИ

Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Гаряча лінія 0 800 501 720 ombudsman.gov.ua

Координаційний штаб з питань поводження з військовополоненими koordshtab.gov.ua

Додаткова інформація щодо проходження ВЛК та алгоритм дій у разі поранення turbota.mil.gov.ua

Служба психосоціальної підтримки сімей військовослужбовців Гаряча лінія 080 033 27 20 Телеграм @pidtrymkainua www.pidtrymka.in.ua

 

🔵Також ми у Телеграм https://t.me/brovarycitycouncil