10.05.2023 16:28
До уваги осіб з інвалідністю

Розпочалося фінансування заходів, передбачених Київською обласною цільовою програмою «Турбота» на 2021 – 2025 роки у Київської області для осіб з інвалідністю.
Щорічна разова адресна грошова допомога надається сім’ям осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, місце проживання яких зареєстроване на території Київської області, які перебувають у складних життєвих обставинах та якщо розмір сукупного доходу особи з інвалідністю у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність станом на 1 січня 2023 року (4186 грн.).
Для отримання адресної грошової допомоги особи з інвалідністю, законні представники дітей з інвалідністю надають до управління соціального захисту населення за місцем проживання/реєстрації наступні документи:
- заяву;
- оригінал та копію паспорта заявника;
- оригінал та копію документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- оригінал та копію довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;
- оригінал та копію пенсійного посвідчення або посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу;
- довідку за реквізитами рахунку у банку заявника;
- декларацію про доходи та майновий стан;
- витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
- довідка про доходи за місяць, що передує місяцю звернення;
- оригінал та копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
- акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання особи.
Додатково для сімей дітей з інвалідністю:
- оригінал та копію свідоцтва про народження дитини (після досягнення 14 річного віку – ІD- картки разом з копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання);
- оригінал та копію документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків дитини;
- копію медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років (форма 080/0);
- оригінал та копію індивідуальної програми реабілітації дитини.
Для забезпеченням реабілітаційними заходами за рахунок коштів обласного бюджету дітей з інвалідністю, місце проживання яких зареєстровано в Київській області, одному з батьків необхідно надати до управління соціального захисту населення за місцем проживання/реєстрації наступні документи:
- заяву;
- оригінал та копію паспорта заявника;
- оригінал та копію документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків заявника;
- оригінал та копію свідоцтва про народження дитини (після досягнення 14 річного віку – ІD- картки) ;
- оригінал та копію документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків дитини;
- оригінал та копію індивідуальної програми реабілітації дитини;
- виписку з медичної карти дитини (форма 027/0);
- копію медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років (форма 080/0);
- оригінал та копію посвідчення по інвалідності дитини;
- витяг з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання дитини.
Телефон для довідок: (04594) 6-16-78
Поділитись
Дізнайтеся також
31/10/2023
До уваги суб’єктів господарювання
31/10/2023
Безкоштовне індивідуальне консультування МСП
31/10/2023
Автотранспортні засоби Mitsubishi L200
Усі новини