Броварська територіальна громада

Київська область, Броварський район

Про Центр обслуговування «Прозорий офіс»

Відділ надання адміністративних послуг

Броварське відділення
Телефон: (04594) 6-49-50
Електронна адреса: bmr_dc@ukr.net

Княжицьке відділення
Телефон: (044) 290-52-30
Електронна адреса: admin-knyazhychi@ukr.net

Требухівське відділення
Телефон: (04594) 7-12-32
Електронна адреса: cnap_trebukhiv@ukr.net

Перелік адміністративних послуг

 

Відділ реєстраційних дій

Броварське відділення
Телефони: (04594) 6-09-88, 7-22-64
Електронна адреса: reestrmayna@ukr.net

Княжицьке відділення
Телефон: (044) 290-52-30

Требухівське відділення
Телефон: (04594) 7-12-32

 

Відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб

Броварське відділення
Телефон: (04594) 7-26-82
Електронна адреса: vrmpfo@ukr.net

Княжицьке відділення
Телефон: (044) 290-52-30
Електронна адреса: admin-knyazhychi@ukr.net

Требухівське відділення
Телефон: (04594) 7-12-32
Електронна адреса: cnap_trebukhiv@ukr.net

 

Відділ документообігу та звернень громадян

Броварське відділення
Телефони: (04594) 6-16-84
Електронна адреса: info@brovary-rada.gov.ua

Княжицьке відділення
Телефон: (044) 290-52-30

Требухівське відділення
Телефон: (04594) 7-12-32

 

Відділ інформаційно - довідкової служби «Контакт-центр»

Телефони: (04594) 6-11-11
Електронна адреса: info@brovary-rada.gov.ua

 

Відділ документування та оформлення паспортів громадянина України

Телефони: (04594) 7-24-77
Електронна адреса: vdop_dc@ukr.net

 

Відділ реєстрації транспортних засобів та оформлення посвідчення водія

Телефони: (04594) 6-49-50
Електронна адреса: tzpv_bmr@ukr.net

 

Відділ реєстрації актів цивільного стану

Телефони: (04594) 6-49-50
Електронна адреса: vdracs-bmr@ukr.net

 

Центр відповідно до покладених завдань та функцій здійснює:

1) організацію надання адміністративних послуг та розгляду звернень у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень, ведення діловодства, забезпечення єдиного порядку роботи з документами, організація прийому інформаційних запитів, що надходять до міської ради, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»; 

2)  впровадження автоматизованої систему роботи  з документами у Броварській  міській раді та її виконавчих органах;

3) організацію особистого прийому громадян міським головою, заступниками   міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - керуючим справами виконкому;

4) забезпечення реєстрації та контролю всіх телефонних дзвінків громадян в автоматизованій системі обліку і визначає термін виконання. Контролює вирішення поставлених питань та інформування заявника про вжиті заходи;

5) забезпечення  контролю  за здійсненням заходів з надання адміністративних послуг та роботи із зверненнями;

6) здійснення спрощення процедури отримання адміністративних послуг та розгляду звернень, поліпшення якості їх надання;

7) здійснення оперативного і якісного надання інформаційних та консультаційних послуг для жителів міста на безоплатній основі з питань діяльності Центру;

8) здійснення повноважень, передбачених законами України  «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про Єдиний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» .

9) Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Центр. З цією метою призначається особа, відповідальна за виконання вищезазначеного напрямку роботи, про що зазначається в посадових обов’язках такого працівника.

10) Здійснення повноважень, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану.